joi, august 16

Bors cu pui si ciuperci

Sunt in mod oficial la regim de 3 saptamani. Nu ma infometez, mananc echilibrat de 3 ori pe zi + 2 gustari zilnice in fructe.Din fericire rezultatele au incepus sa se vada. Printre mancarurile pe care am voie sa le servesc sunt supele si ciorbele. Imi plac ciorbele enorm asa ca le prepar de oricate ori am timp. Astazi am avut pofta de o ciorba ACRA, si cum aveam in casa piept de pui si ciuperci am zis sa le combin si sa vad ce obtin. A iesit o ciorba gustoasa, numai buna pentru o zi de vara!


Ingrediente:
1 piept de pui dezosat;
200gr ciuperci proaspete;
2 cepe medii;
3 cartofi;
un morcov;
o radacina de telina mica;
4 rosii;
ardei gras diverse culori;
sare, vegetea;
bors, ulei;
frunze de patrunjel si telina.

Preparare:
Pieptul de pui se dezoseaza, se inlatura pielea si se taie cubulete. Se fierbe in apa cu sare 20 de minute, timp in care pregatim legumele. Se spumeaza iar cand este fiert, se spala sub jetul de apa rece.
Legumele se spala si se toaca marunt.

Cartofii se taie cubulete si se spala bine de amidon in apa rece.

Intr-un vas puneti la incins 2 linguri de ulei in care caliti ceapa 1-2 minute , fara sa se arda. Adaugati ardeii tocati marunt, morcovul si telina si puneti un pahar cu apa/supa de legume. Fierbeti la foc mic 5-10 minute.


Cat timp fierb legumele, spalati ciupercile si tocatile marunt. Cand legumele sunt imnuiate adaugati si ciupercile si cartofii.
Completati cu 600ml apa/supa de legume si fierbeti. La primul clocot adaugati pieptul de pui fiert anterior si rosiile tocate marunt.

Asezonati cu sare si vegeta dupa gust. Cand legumele au fiert adaugati bors dupa gust si mai fierbeti 10 minute. Mie imi plac ciorbele acre, asa ca am pus o cana de 400 ml de bors.



Sa aveti pofta!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu