luni, octombrie 22

Fursecuri spritate cu unt si cirese confiate



I-am promis ieri piciului cel mare ca ii voi face biscuiti. A trecut ziua fara sa imi tin promisiunea, insa cum memoria celor mici nu da niciodata rateuri, la ora 21:00 piticul a venit suparat si m-a instiintat ca l-am pacalit. Acestea fiind datele problemei m-am apucat sa fac la ora aceea biscuiti pentru copilasi.  Am ales o reteta simpla , cu ingredinte putine si timp de preparare scurt. Din ingredinetele de mai jos mi-au iesit circa 50 de fursecuri spritate. Pe acestea le-a tras in ciocolata si le-am ornat cu cirese confiate. Pozele din timpul prepararii le voi adauga cand ajung acasa.


Ingrediente:

230 gr unt;
100 gr zahar tos;
1 ou mare;
1 fiola esenta de vanilie;
300 gr faina pt patiserie;
1 varf de cutit sare.

Preparare:

1. Untul moale se bate impreuna cu zaharul  timp de 4-5 minute, pana devine spuna si zaharul incepe sa se dizolve.
2. Se adauga oul  si vanilia si se mixeaza bine, pentru inca 2-3 minute, cat sa se incorporeze bine in crema de unt.
3. Se adauga faina si sarea, toata o data, si se amesteca bine pentru a evita cocoloasele.
4. Aluatul se  pune in pistolul pentru biscuiti si se formeaza biscuitii direct in tava in care vor fi copti.
5.Se coc la foc mediu, timp de 8-10 minute. Nu trebuie sa se rumeneasca deloc. Cand marginile biscuitilor incep sa devina aurii se scoate tava din cuptor.
6. Biscutii se dezlipesc din tava cu lama unui cutit si se aseaza pe un platou la racit.
7. Cand s-au racit complet se glazureaza si orneaza dupa plac.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu